صفحه اصلی > روابط عمومی 
روابط عمومی

ارتباط با ما از طریق :

tel:061-42520190

چکیده ای از شرح وظایف واحد روابط عمومی:

شرح وظایف واحد روابط عمومی در شش بخش تهیه شده که به اختصار زیر مجموعه های این بخش ها آمده است:

بخش اول :افکار سنجی

- نظرسنجی از عموم مردم درخصوص آشنایی با اورژانس

- نظر سنجی از عموم مردم در خصوص میزان رضایت آنها از خدمات ارائه شده توسط سیستم اورژانس115

 طراحی‌ و اجرای‌ نظام‌ گردآوری‌ پیشنهادات‌ کارکنان‌ به‌ منظور ترغیب‌ کارکنان‌ به‌ مشارکت‌ هرچه‌مؤثرتر در بهبود جریان‌ امور سازمان‌.

بخش دوم :پژوهش و برنامه ریزی

 

- تدوین برنامه عملیاتی سالانه در ابتدای هر سال و اعلام به مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور جهت همسو سازی فرآیند ها.

-  تهیه‌ گزارشهای‌ عملکرد دوره‌ای‌ به موقع و کامل از فعالیتهای‌ روابط عمومی‌ و ارائه به مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کشور.

- نوآوری‌، خلاقیت‌ و طراحی‌ فعالیتهای‌ جدید در قلمرو وظایف‌ روابط عمومی‌.

 - طراحی‌ و برنامه‌ریزی‌ برای‌ ارتقاء کلیه‌ اموری‌ که‌ به‌ رشد کمی‌ و کیفی‌ ارتباط و همدلی‌ بین‌ سازمان‌ ومردم‌ و دستگاهها و مدیران‌ و کارکنان‌ با یکدیگر بیانجامد.

 بخش سوم : اطلاع رسانی

 - تدارک‌ تمهیدات‌ و اقدامات‌ لازم‌ برای‌ راهنمایی‌ ارباب‌ رجوع‌ و تسهیل‌ دسترسی‌ به‌ مراکز و مسئولان سازمان‌.

 

- برنامه‌ریزی‌ و اطلاع‌رسانی‌ به‌ مردم‌ درباره‌ عملکرد سازمان‌ به‌ انگیزه‌ تنویر افکار عمومی‌.

-  تهیه‌ و تنظیم‌ اطلاعات‌ پایه‌ای‌ از سازمان‌ برای‌ ارائه‌ به‌ مراجعان‌ و میهمانان‌ سازمان‌ .

-  انتشار عملكرد سازمان در قالب های مناسب براي عرضه در نمايشگاه و سمينارها و ارسال به مطبوعات ،هنرمندان ، مسئولان ، نخبگان جامعه ،نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و ساير انديشمندان جامعه

- برقراری اتباط با خبرنگاران ، برگزاری جلسات توجیهی و آشنا سازی آنها با  سیستم اورژانس و در نهایت اعزام خبرنگاران رسانه ها به نقاط مختلف كشور براي بازديد از فعاليت ها و طرح هاي مهم سازمان

 بخش چهارم : امور فرهنگی و نمایشگاههاو تبلیغات

 

 

- مشارکت‌ در برگزاری‌ سمینارها و گردهمایی‌ تخصصی‌ و عمومی‌ سازمان‌.

مشارکت در امر پوشش‌ تبلیغی‌ ساختمانها و فضاهای‌ عمومی‌ سازمان‌ در گرامیداشت‌ ایام‌ و مناسبتهای‌ ویژه‌.

تدوین‌ و اجرای‌ طرح‌ جامع‌ تبلیغات‌ برای‌ فضاسازی‌ فرهنگی‌ - تبلیغی‌ در ساختمانها و محوطه‌ها.

مدیریت‌ نمایشگاهها (سالانه‌، دایمی‌ و ) درخارج‌ وداخل ‌سازمان‌.

 پیگیری طراحی‌ و تولید هدایای‌ تبلیغاتی‌ برای‌ اهدا به‌ مخاطبان‌ (متناسب‌ با سلایق‌ و علایق‌ اقشار مختلف(

تهیه‌، تدوین‌ و اجرای‌ تقویم‌ مراسم‌ داخل‌ سازمان‌.

 

 

  بخش پنجم :تدوین و انتشار گزارش عملکرد و اهم فعالیت ها

 

- تدوین‌ کتب‌، جزوه‌ها و تهیه‌ مواد انتشاراتی‌ به‌ منظور معرفی‌ سازمان‌.

- گردآوری‌ و نشر اطلاعات‌ و اخبار و گزارشهای‌ مربوط به‌ سیاستها، فعالیتها، طرحها و برنامه‌ها، باشیوه‌ها و قالب های‌ مؤثر و مناسب‌.

-  تدوین‌ و انتشار خلاصه‌ عملکرد سالانه‌ سازمان‌ برای‌ ارائه‌ به‌ افکار عمومی‌.

- انتشار نشریه‌ داخلی‌ و برون سازمانی‌ سازمان‌.تهیه مولتی مدیا

 

بخش ششم :مستند سازی

 

· تهيه آرشيوفيلم وصدا از اخبارمنعكس شده ازصداوسيما

· تهیه آرشیوعکس حوادث ، مانور ها و عملکرد اورژانس وارسال برای اورژانس کشور

· تهیه آرشیوفیلم حوادث-مانور-همایش جلسات مهم وارسال برای اورژانس کشور

· جمع آوری خاطرات پرسنل اورژانس استان وارسال برای اورژانس کشور و اصحاب رسانه

 

فراخوان جهت جمع آوری آثار فرهنگی هنری (داستان، شعر، مقاله، نقاشی و ...... )در زمینه اورژانس و برگزاری نمایشگاه و تشویق نیروهای اورژانس